نوآوری سبز یا بدون رنگ؟ ترجیحات استراتژیک مختلف بین شرکت های یارانه ای با انواع مالکیت متفاوت

دولت ها اغلب برای تقویت فعالیت های نوآوری سازمان ها به یارانه ها روی می آورند ، که به شرکت های یارانه ای برای اختصاص یارانه ها در بین فعالیت های مختلف نوآوری می دهد. با استفاده از تئوری منطق نهادی ، این مقاله پیشنهاد می کند که شرکت ها رفتارهای مختلف تخصیص یارانه بین نوآوری های بدون رنگ و سبز را به نمایش بگذارند و تأثیر مثبت یارانه ها بر نوآوری nongreen نسبت به نوآوری سبز بیشتر از آن باشد که به دلیل مشکل مضاعف موجود است. به نوآوری سبز علاوه بر این ، این مقاله استدلال می کند که شدت نوآوری از بنگاههای خصوصی تا شرکتهای دولتی محلی و مرکزی متفاوت است و دلیل اصلی این پدیده این است که بنگاههای دارای ساختارهای مختلف مالکیت با منطقهای مختلف نهادی رفتار می کنند ، با فشارهای مختلف محیطی و نوآوری مواجه می شوند ، و منابع مختلف ابتکاری و موقوفه های مختلف را در اختیار داشته باشید. ما این فرضیه ها را با استفاده از داده های طولی (۲۰۱۰-۲۰۱۵) روی ۱۷۵ شرکت با معامله عمومی در صنعت داروسازی در چین آزمایش می کنیم. به طور کلی ، نتایج اکثر فرضیه ها را پشتیبانی می کند.

رفتن به محتوا