دولت ها اغلب برای تقویت فعالیت های نوآوری سازمان ها به یارانه ها روی می آورند ، که به شرکت های یارانه ای برای اختصاص یارانه ها در بین فعالیت های مختلف نوآوری می دهد. با استفاده از تئوری منطق نهادی ، این مقاله پیشنهاد می کند که شرکت ها رفتارهای مختلف تخصیص یارانه بین نوآوری های بدون رنگ و سبز را به نمایش بگذارند و تأثیر مثبت یارانه ها بر نوآوری nongreen نسبت به نوآوری سبز بیشتر از آن باشد که به دلیل مشکل مضاعف موجود است. به نوآوری سبز علاوه بر این ، این مقاله استدلال می کند که شدت نوآوری از بنگاههای خصوصی تا شرکتهای دولتی محلی و مرکزی متفاوت است و دلیل اصلی این پدیده این است که بنگاههای دارای ساختارهای مختلف مالکیت با منطقهای مختلف نهادی رفتار می کنند ، با فشارهای مختلف محیطی و نوآوری مواجه می شوند ، و منابع مختلف ابتکاری و موقوفه های مختلف را در اختیار داشته باشید. ما این فرضیه ها را با استفاده از داده های طولی (۲۰۱۰-۲۰۱۵) روی ۱۷۵ شرکت با معامله عمومی در صنعت داروسازی در چین آزمایش می کنیم. به طور کلی ، نتایج اکثر فرضیه ها را پشتیبانی می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.