با وجود اهمیت عملی و نظری آنها در جهانی شدن ، قابلیت های بازاریابی در یک زمینه بین المللی و پراکندگی بین سازمانی آنها همچنان در سایه تحقیقات است. به طور خاص ، سودمندی از تأثیرات مستقیم تواناییها و سازماندهی پراکنده آنها در استراتژیهای خاص و عملکرد شرکت مشخص نیست. با استفاده از چارچوب قابلیت پویا ، این مطالعه به بررسی شرایط مرزی می پردازد که مدیریت پراکندگی قابلیت ها و تأثیرات آن بر اقدامات و عملکردهای استراتژیک را هدایت می کند. با استفاده از داده های نظرسنجی از نمونه بنگاه ها ، یافته ها نشان می دهد که قابلیت های پراکنده به دلیل توانایی آنها در کمک به بنگاه ها برای دستیابی به اهداف کلیدی عملکرد غیر مستقیم از طریق توسعه توانایی مدیریت عناصر خارج از کشور (استراتژی انطباق) سودمند هستند. علاوه بر این ، تصمیمات شرکتها در مورد قابلیت های پراکندگی مشروط است که پویایی بازار و هماهنگی پیوند پراکندگی-سازگاری را تعدیل کند. این مطالعه دانش در مورد نتایج اضافی از قابلیت های بازاریابی را عمیق تر می کند ، لنزهای جدیدی را برای مشاهده پراکندگی بازاریابی فراهم می کند و به مدیران راهنمایی می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.