جامعه پذیری و رضایت مالی از نگرش ریسک مالی و رفتارهای مالی بعنوان واسطه پس از آن
عوام سازی و معرفی GST.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – نمونه شامل ۲۸۶ نفر از افراد شهر شهر تهران بود
الله آباد ، اوتار پرادش ، هند و تصمیم گیری های مالی برای خانواده حداقل برای دو سال گذشته.
دادهها با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی و تحلیل رگرسیون میانجی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته ها – کلیه مقیاسهای زیر برای اندازه گیری سازه ها دارای قابلیت اطمینان و سازگاری داخلی بودند.
مشخص شد که نگرش ریسک مالی و رفتارهای مالی هر دو واسطه رابطه بین مالی هستند
اجتماعی شدن و رضایت مالی و همچنین بین دانش مالی و رضایت مالی.
محدودیت ها / پیامدهای تحقیقاتی – این تحقیق از روش پیمایشی و داوطلبانه است
مشارکت. از این رو می توان تعمیم یافته ها را به نمونه های بزرگتر زیر سوال برد. علاوه بر این ، مطالعه است
محدود به یک منطقه جغرافیایی محدود که می تواند در عمومی سازی یافته ها تأثیر بگذارد.
پیامدهای عملی – نتایج بینشی در مورد پیشینهای رضایتمندی مالی از ارائه می دهد
افراد از ردیف دوم شهر هند. برنامه ریزان مالی ممکن است از این مطالعه برای تقویت مالی استفاده کنند
رضایت مشتری و از این رو حفظ همان.
اصالت / ارزش – اکثر محققان از نظرسنجی و بدون ارزیابی ابزارها در دانشکده استفاده می کنند
زمینه و نمونه انتخاب شده است. این تحقیق با آزمون اعتبار سنجی به ادبیات و تمرین کمک کرده است
ساختارهای رضایت مالی در هند