آیا زیبایی شناسی و طراحی باید به عنوان ابزاری استراتژیک بازاریابی تلقی شوند؟ ما در این مقاله استدلال می کنیم که در حال حاضر چارچوب های محدود و شواهد تجربی برای کمک به آن وجود دارد – آیا این باید آرزوی بازاریابان باشد؟ ما یک نمای هتل را به عنوان یک تکامل جامع از مفهوم خدمات خدمات ارائه می دهیم ، که برای بازتاب نقشی که زیبایی شناسی و طراحی می تواند در تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در لحظه های مصرف ایفا کند ، پیشنهاد شده است. این تحقیق براساس ۳۷ مصاحبه با مشتریان نوع جهان وطنی انجام شده است. یک رویکرد پدیدارشناختی تفسیری برای کشف تجربیات زنده از هنر و طراحی در یک چشم انداز هتل مستقر شده است. نتیجه می گیریم که زیبایی شناسی و طراحی می توانند از آرزوهای بازاریابی در گروه های مصرف کننده هداونیستی پشتیبانی کنند. علاوه بر این ، این امر بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد و مستقیماً روی هزینه ، کلام دهان ، بازگشت مجدد و وفاداری تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.