خط مسافرتی لوکس به دلیل پتانسیل رشد شگرف یکی از امیدوارکننده ترین بازارهای هدف محسوب می شود. اما به دلیل اینکه این خدمات گران است ، ایجاد یک استراتژی موثر در قیمت گذاری ضروری است. این مطالعه به طور تجربی نقش تعامل مسافرتی را در درک ارتباط دو طرفه با کارمندان نشان می دهد ، که مربوط به قیمت مسافران و درک هزینه اطلاعات است. درگیری مسافران از نظر پنج بعد اندازه گیری می شود: شناسایی ، اشتیاق ، توجه ، جذب و تعامل. مدل سازی معادلات ساختاری بر اساس داده های پرسشنامه استفاده می شود. یافته های این مطالعه یک استراتژی قیمت جایگزین برای تغییر درک قیمت مسافران را نشان می دهد.