خط مسافرتی لوکس به دلیل پتانسیل رشد شگرف یکی از امیدوارکننده ترین بازارهای هدف محسوب می شود. اما به دلیل اینکه این خدمات گران است ، ایجاد یک استراتژی موثر در قیمت گذاری ضروری است. این مطالعه به طور تجربی نقش تعامل مسافرتی را در درک ارتباط دو طرفه با کارمندان نشان می دهد ، که مربوط به قیمت مسافران و درک هزینه اطلاعات است. درگیری مسافران از نظر پنج بعد اندازه گیری می شود: شناسایی ، اشتیاق ، توجه ، جذب و تعامل. مدل سازی معادلات ساختاری بر اساس داده های پرسشنامه استفاده می شود. یافته های این مطالعه یک استراتژی قیمت جایگزین برای تغییر درک قیمت مسافران را نشان می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.