در تقویت تعامل ، اعتماد و ارزش مصرف کننده: چارچوب ، گزاره های اساسی و پیامدهای
پیوندهای نویسنده ، پانل روکش را باز می کنندLinda D.Hollebeekab
KeithMackyc
https://doi.org/10.1016/j.intmar.2018.07.003
دریافت حقوق و محتوا
نکات برجسته
•
با وجود رشد آن ، بازاریابی محتوای دیجیتالی (DCM) همچنان درک ناچیز است.
•
در پاسخ به این شکاف ، ما DCM را مفهوم سازی می کنیم و چارچوبی از DCM را توسعه می دهیم.
•
این چارچوب به DCM و درایورها و نتایج کلیدی مبتنی بر مصرف کننده آن می پردازد.
•
پنج گزاره اساسی مشتق شده اند که انجمن های چارچوب را نشان می دهند.
•
ما با بحث در مورد پیامدهای اصلی ناشی از تجزیه و تحلیل های ما نتیجه می گیریم.
چکیده
در منظره ای از رشد تعامل بین مصرف کننده و شرکت آنلاین ، بازاریابی محتوای دیجیتال (DCM) با هدف تقویت تعامل و اعتماد به نفس برندهای مصرف کننده ، رو به افزایش است. با این حال ، علیرغم علاقه قابل توجه پزشک ، تحقیقات DCM دانشگاهی در حال عقب ماندن است ، و در نتیجه شکاف دانش مهمی را ایجاد می کند. بر اساس یک بررسی گسترده ، ما DCM را به عنوان ایجاد و انتشار محتوای مرتبط با مارک مرتبط با ارزش به مشتریان فعلی یا آینده نگر در سیستم عامل های دیجیتال مفهوم می زنیم تا تعامل ، اعتماد و روابط تجاری مطلوب خود را (در مقابل ترغیب مستقیم مصرف کنندگان برای خرید) انجام دهیم. . ما همچنین یک چارچوب مفهومی را توسعه می دهیم که شناسنامه های مهم DCM مبتنی بر مصرف کننده را شناسایی می کند ، از جمله آن می توان به انگیزه های کاربردی ، هادیونیک و مبتنی بر اصالت برای استفاده از و رضایت (U&G) مبتنی بر مصرف کننده برای تعامل DCM اشاره کرد. پیامدهای درجه اول ، تعامل درون DCM شامل تعامل شناختی ، عاطفی و رفتاری مصرف کنندگان است که به ترتیب باعث ایجاد رفتارهای حس سازی ، شناسایی و شهروندی مرتبط با برند می شود. اینها به نوبه خود عواقب سطح دوم و خارج از تعامل DCM از اعتماد به نفس و نگرش برند را تحریک می کنند ، که به طور پی در پی در توسعه پیامدهای مبتنی بر ارزش سوم DCM از ارزش مصرف کننده و ارزش شرکت تجاری مبتنی بر شرکت نقش دارند. ما یافته های خود را در مجموعه ای از گزاره های اساسی (DC) از DCM خلاصه می کنیم و با به دست آوردن پیامدهای کلیدی از تجزیه و تحلیل های ما نتیجه می گیریم.