خرید می تواند یکی از اصلی ترین انگیزه های گردشگری باشد و درآمدهای تجاری به یک منبع ضروری درآمد برای فرودگاه ها تبدیل می شوند. از این رو درک رضایت خریداران فرودگاه به طور فزاینده ای برای اپراتورهای فرودگاه مورد توجه قرار می گیرد و تا حد زیادی در ادبیات دانشگاهی ناشناخته مانده است. این مقاله به رشته ادبیات تجزیه و تحلیل رضایت خریداران بدون وظیفه از طریق ساخت شش ماده ای که با استفاده از روش TOPSIS فازی ترکیبی (تکنیک سفارش ترجیح توسط شباهت به راه حل ایده آل) مدل سازی شده است ، کمک می کند. پرسشنامه ای در ترمینال بین المللی یک فرودگاه منطقه ای در استرالیا اجرا شد. نتایج نشان می دهد که اختلاف نظر از نظر محل زندگی و مسیر مقصد مسافر عوامل مؤثر بر سطح رضایت خریداران است. ساکنان استرالیا و مسافرانی که با مسافتی کوتاه سفر می کنند ، نسبت به غیر ساکنان استرالیا و مسافرانی که با مسافت طولانی سفر می کنند ، راضی تر هستند. با توجه به هر ویژگی ، خاصیت ارتجاعی رضایت خاطر نشان می کند که خریداران از نظر تنوع کالاهای موجود در مغازه ها و انتخاب مارک های بین المللی از کشش بیشتری برخوردار هستند. رضایت نسبت به سهولت یافتن وسایل خاص و همچنین «نگاه و احساس» مغازه ها کمتر الاستیک است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.