در این مقاله ، ما در سطح شرکت تحقیق می کنیم که در آن ارزش در امتداد زنجیره های تأمین در نمونه ای از حدود ۲ میلیون بنگاه در اتحادیه اروپا افزوده شده است. در راستای فرضیه یک منحنی “لبخند” ، ما یک رابطه U غیر خطی بین محتوای ارزش افزوده یک شرکت و فاصله آن از مصرف نهایی را تشخیص می دهیم. وظایف در مراحل اولیه و اواخر زنجیره های تأمین ، ارزش افزوده بالاتری را ایجاد می کنند ، احتمالاً به دلیل شدت دانش بیشتر ، پس از کنترل ناهمگونی شرکت. مهمتر از همه ، کار ما نشان می دهد که می توان از یک پایگاه داده های سطح شرکت برای یک میکروبراسیون تجربی تولید ارزش استفاده کرد ، که برای درک مزایای احتمالاً نابرابر شرکت در زنجیره های ارزش جهانی مفید است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.