واقعیت مجازی یک فناوری نوظهور است که مورد توجه علاقه شدید بازاریابان قرار می گیرد و مبتنی بر جدید بودن ، عدم اطمینان ، پیچیدگی و درگیری بالقوه ای است که برای بازاریابی ارائه می دهد. شماره ویژه بینش های مختلفی از واقعیت مجازی و پیامدهای آن در حوزه بازاریابی را ارائه می دهد. در این مقاله به معرفی موضوع ویژه می پردازیم و به برجسته کردن مقالات در شماره ویژه نسبت به ارائه تعریف واقعیت مجازی ، برجسته سازی کمک های نظری مقالات و توصیه اقدامات مدیریتی برای بازاریابان که مایل به استفاده از فرصت های ارائه شده توسط واقعیت مجازی هستند ، می پردازد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.