هدف از این مطالعه ارائه یک بررسی ادبیات نقشه برداری و طبقه بندی مقالات تحقیق درباره معیارهای رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل در بازاریابی است. این مقاله شامل ۵۲ مقاله از مجله های همکار و همایش های بین المللی ، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ است. این ۵۲ مقاله بر اساس: روش تحقیق ، نوع تحلیل ، رشته تحصیلی ، اهداف بازاریابی و نوع رسانه های اجتماعی در ۵ گروه مجزا طبقه بندی می شوند. سکوی مورد استفاده یافته های تحقیق نشان می دهد که بیشترین زیر شاخه برای هر طبقه بندی ، روندها و گرایش ها استفاده می شود. این بررسی یک طبقه بندی پایه برای محققان و یک نوع شناسی قابل ویرایش و مداوم تقویت شده برای تحقیقات بیشتر در این منطقه ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.