مصرف کنندگان مشتاق هستند که در رستوران های قومی غذای اصیل و فرهنگ معتبری را تجربه کنند. علاوه بر پیشینه های تأیید شده صحت درک شده مانند ویژگی های غذایی و ویژگی های مربوط به محیط زیست ، مطالعات صحت رستوران اخیراً به بررسی تأثیر عوامل اجتماعی رستوران های قومی مانند کارمندان و سایر مشتریان بر درک اصالت مشتری پرداخته است. . با استفاده از تئوری سازگاری ، مطالعه حاضر گامی به جلوتر می برد تا مشخص شود که سازگاری در ظواهر قومی کارکنان ، ظهور قومی سایر مشتریان و مضامین رستوران قومی و همچنین دانش مشتریان از غذاهای قومی ، بر مشتریان تأثیر می گذارد. ادراک اصالت. این مطالعه پیشنهاداتی را به رستورانهای قومی ارائه می دهد تا اصالت درک شده و اهداف رفتاری مشتری را افزایش دهند.