تحقیقات اخیر تأثیر مهم بر رفتار مصرف کننده را صرف حضور مصرف کنندگان بر سایر مصرف کنندگان در مشاغل خرده فروشی عنوان می کند. در حالی که این نتایج عمدتاً به رفتار کلی مربوط می شود ، تا حد زیادی ناشناخته است که مصرف کنندگان در فروشگاه ها چگونه رفتار می کنند و چگونه نسبت به مشتریان حاضر در اطراف خود واکنش نشان می دهند. این مطالعه به بررسی تأثیر برخورد دو مصرف کننده ، مستقیماً در مقابل همان ردیف قفسه ، بر رفتارهای متنوع مصرف کننده می پردازد. با استفاده از دو مطالعه آزمایشی ، بینش اولیه ای درباره تأثیر متقابل به دست آوردیم. یک مطالعه سناریویی مبتنی بر تصویر نشان می دهد که فاصله تقریبی برای وضعیت عاطفی مصرف کنندگان مهم است. علاوه بر این ، نتایج نشان می دهد که این عواطف منفی و مثبت برانگیخته اثرات فاصله بر رضایت خرید ، تمایلات رفتاری وخیم ، تمایل به خرید و تعداد گزینه های دیگر را ایجاد می کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.