در اقتصاد جهانی امروز، فعالیت¬های برندسازی دیگر مانند حالت سنتی به کام محدود نمی¬شود و سازمان¬ها در صنایع خدماتی نیز در تلاش برا ی استفاده از استراتژی¬های برند جهت ساخت قوی می¬باشند. برندسازی یا برندینگ فرآیندی منظم است که برای ایجاد تمایز، آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول خدمت یا سازمان یجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است. برند، دارایی شرکت است که باعث افزوده شدن ارزش محصول نهایی می¬شود .یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهامداران ایجاد ارزش می¬کند و نخبگان را نیز به کار جذب می¬نماید؛ اما یک الگوی استاندارد برای محاسبه ارزش نام تجاری، درک میزان ارزش را راحت تر می¬کند. برند می¬تواند خالق مسائلی چون سنجش میزان وفاداری مشتریان، عکس العمل¬های کششی در قبال تغییر قیمت، ارزیابی نگرش¬های بازار و… در سازمان باشد. یک برند قدرتمند منافع بسیاری برای سازمان¬های خدماتی در پی دارد. در این بین، می¬توان به مواردی چون وفاداری بیشتر مشتریان، افزایش توان سازمان در شرایط بحرانی، حاشیه سود بیشتر، جوابگویی مثبت بیشتر مشتریان به تغییرات قیمت و مزایای فروش مجوز استفاده از نام و نشان اشاره نمود. در عصر حاضر ارزش نام و نشان¬های تجاری یک عامل کلیدی و تعیین¬کننده در ارزش شرکت می¬باشد. از اینرو برند نیز دارای هویت و ارزش بوده و دارای جنسیت، صدا و … دارد و می¬تواند به صورت تعاملی با مصرف کننده، عشق ورزیدن به برند توسط مصرف¬کننده به وجود آورد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.