در حال حاضر ، فناوری مجازی سازی و مجازی سازی ابزاری قدرتمند برای این فناوری است
ادغام و ساده سازی سخت افزارهای گسترده و مدیریت ساختارهای نرم افزاری.
با توجه به اشتغال ، پتانسیل آنها گسترده است. آنها در تعداد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند
شاخه ها و مزارع بنابراین منطقی است که مسئله فناوری مجازی سازی است
تبدیل شدن به اولویت های مؤسسات آموزشی نه تنها از نظر اطلاعات داخلی آنها
سیستم ، بلکه به عنوان ابزاری برای حل موضوعات خاص آموزشی در مورد
مدیریت پیشرفته و بهره برداری از سیستم های اطلاعاتی. اشتغال مجازی سازی
بنابراین ممکن است فناوری مجازی سازی در مؤسسات آموزشی به نظر برسد
نه تنها مفید ، بلکه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان نیز محرک است.
با این وجود ، یک فناوری مجازی سازی پرسشنامه واقعاً در آن به کار رفته است
و اگر چنین است ، به چه طریقی؟ آیا سیستماتیک کردن این اشتغال امکان پذیر است؟ که در
برای یافتن حداقل یک پاسخ کاملاً رضایت بخش برای این سؤالات ، یک مدل نظری
ادغام مجازی سازی در آموزش و پرورش طراحی شده است ، هدف از آن نظام سازی و
امکانات اشتغال مذکور در آموزش را توصیف کنید. برای اثبات مدل ، الف
تحقیق با هدف توضیح وضعیت فعلی اشتغال انجام شده است
فناوری مجازی سازی در امکانات مدرسه نیز مطالعه ارسالی با
توصیف هر دو مدل طراحی شده و مبانی نظری ، که منجر به آن شد
ترکیب (شامل تهیه ، دوره و نتایج تحقیقات تحقق یافته).