مدلی از رفتار مصرف کننده آنلاین که شامل احساسات ، شناخت ، جریان ، سرگرمی ، نگرش آنلاین و اهداف خرید می باشد ، مورد آزمایش قرار گرفت و همچنین اثرات تعدیل کننده نیاز به شناخت (NFC) و سطح تحریک بهینه (OSL) را انجام داد. شناختها به خصوصیات عملکردی وب سایت مربوط می شوند ، در حالی که سرگرمی به خصوصیات هادیونیک آن مربوط می شود. احساسات شامل لذت ، برانگیختگی و تسلط است. یافته ها حاکی از آن است که در زمینه بازدید آنلاین ، عواطف پیش از شناخت هستند. از بین یافته های دیگر ، بعد تسلط نقش عمده ای در مدل داشت. اثرات تعدیل کننده NFC و OSL بر روی مدل به صورت جداگانه و همچنین اثرات متقابل این تعدیل کنندگان مورد آزمایش قرار گرفت. اثرات اصلی و متقابل قوی NFC و OSL یافت شد. چندین مسیر دیفرانسیل کلیدی مشخص شد. سرانجام ، این مقاله توضیحی درباره بازدید کنندگان وب سایت بر اساس این متغیرهای شخصیتی ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.