بازاریابی ترکیبی از رابطه قیمت و کیفیت و تبلیغات با کیفیت به خوبی مطالعه شده است. رابطه قیمت و تبلیغات با کیفیت کمتر درک شده است. این مقاله شکاف را بررسی می کند ، و تعامل بین قیمت ، تبلیغات و کیفیت را در یک مدل کنترل بهینه بررسی می کند. نتایج ما تعمیم وضعیت دورفمن-اشتاینر در یک زمینه پویا. همچنین ، آنها به تأثیر کیفیت بیشتر محصول در سیاست های پویا قیمت گذاری و تبلیغات اشاره می کنند. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل نمودار فاز نشان می دهد که کیفیت به صورت یکنواخت در زمان توسعه یافته و به یک حالت پایدار منحصر به فرد همگرا می شود. ما همچنین نشان می دهیم که سرمایه گذاری با کیفیت می تواند با گذشت زمان کاهش یا افزایش یابد اما این به اثربخشی آن بستگی دارد. نتایج ما حاکی از فرصت های سودآور یک شرکت است که یک مجموعه بازاریابی پیچیده تر را مدیریت می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.