کالاها و خدمات مصرفی دارای ارزش روانی هستند که می تواند ارزش کارکردی آنها را برابر یا فراتر کند. ادبیات در حال رشد نشان می دهد که یک منبع ارزش از ظرفیت محصولات برای خدمت به عنوان یک نجات روانشناختی ناشی می شود که اشکال مختلف پریشانی را در حوزه های مختلف کاهش می دهد. این بررسی به طور سیستماتیک ادبیات مربوط به استفاده از رفتار مصرف کننده را به عنوان ابزاری برای تنظیم عدم تناسب خود ، یا ناسازگاری بین چگونگی درک فرد در حال حاضر از خود و اینکه چگونه فرد تمایل به مشاهده خود دارد ، سازماندهی و یکپارچه می کند (هیگینز ، ۱۹۸۷). ما یک مدل از رفتار مصرف کننده جبران کننده را معرفی می کنیم تا پیامدهای روانشناختی خود اختلاف در رفتار مصرف کننده را توضیح دهد. این مدل پنج استراتژی مجزا را تعریف می کند که مصرف کنندگان با آن ها اختلاف دارند: وضوح مستقیم ، تکمیل نمادین ، تفکیک ، فرار و جبران مایعات. سرانجام ، نویسندگان برای هدایت تلاش های پژوهشی در آینده سؤالات اساسی را مطرح می کنند. به طور کلی ، بررسی حاضر هم مقدماتی را در مورد رفتار جبرانی مصرف کننده فراهم می کند و هم برنامه ای برای تحقیقات آینده قرار می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.