یک مدل برای بررسی روابط بین تلاشهای بازاریابی میکس (عملکرد کانال ، قیمت ارزش محور ، ارتقاء و خدمات پس از فروش) ، تصویر شرکت ، سه بعد از ارزش برند (آگاهی از برند با انجمن ها ، کیفیت درک شده و برند) تهیه شده است. وفاداری) و عملکرد بازار. این مدل سه جنبه متمایز از بازارهای تجاری را در نظر گرفته است. خدمات پس از فروش به عنوان یک تلاش اصلی برای آمیخته بازاریابی در نظر گرفته می شود. تصویر شرکت به عنوان واسطه ای از تلاشهای بازاریابی-میکس تا ابعاد حقوق صاحبان برند قرار می گیرد. فروش شخصی به عنوان مؤلفه اصلی تبلیغات تعریف می شود. این مدل در چارچوب یک بخش نرم افزاری IT فناوری اطلاعات کره ای آزمایش شده است. نتایج آزمون نشان می دهد که تمام تلاشهای بازاریابی میکس از طریق سه بعد ارزش سهام برند ، بر ارزش کلی ارزش سهام برند که نماینده عملکرد بازار است ، تأثیر مثبت می گذارد. تصویر شرکتی واسطه تأثیر تلاشهای بازاریابی-آمیخته بر سه بعد ارزش سهام برند است.