این مطالعه با هدف شناسایی ترکیب مطلوب بازاریابی اجتماعی برای رفتارهای بازاریابی مصرف انرژی در دانشجویان در دانشگاههای مالزی انجام شده است. در مجموع ۲۰۰۰ دانشجو از ۵ دانشگاه اصلی مالزی دعوت شده اند تا ترکیب بازاریابی اجتماعی ترجیحی خود را ارائه دهند. یک تجزیه و تحلیل پیوندی مبتنی بر انتخاب ترکیبی از پنج ویژگی بازاریابی اجتماعی را برای ترویج رفتار حفظ انرژی تعریف می کند. این ترکیب از ویژگی های محصول ، قیمت ، مکان ، تبلیغ و تعمیر و نگهداری پس از خرید تشکیل شده است. هر ویژگی از ترکیب با لیستی از استراتژی ها همراه است. ویژگیهای نگهداری محصول و پس از خرید توسط دانشجویان به عنوان بالاترین اولویت در ترکیب بازاریابی اجتماعی برای بازاریابی رفتارهای صرفه جویی در انرژی ، با سهام به ترتیب ۲۷٫۱۲ and و ۰۲٫۰۲ مشخص شد. کمترین ویژگی مورد نظر در ترکیب ، ارتقاء با سهم ۱۱٫۵۹٪ است. این مطالعه ترکیبی از بازاریابی اجتماعی مطلوب را برای مدیریت دانشگاه در هنگام تصمیم گیری در مورد رفتار حفظ انرژی در بازاریابی برای دانشجویان ، که مصرف کننده اصلی انرژی در دانشگاه هستند ، پیشنهاد می کند. علاوه بر این ، این مطالعه به مدیریت دانشگاه برای تخصیص مؤثر منابع کمیاب در انجام مسئولیت های اجتماعی خود و غلبه بر کاستی های بازاریابی با انتخاب ترکیب بازاریابی مناسب کمک خواهد کرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.