فعالیت های تصمیم گیری تا حد زیادی بر کیفیت ، هزینه ، زمان و موفقیت یک محصول تأثیر می گذارد. با این وجود گزینه های کمتری در مورد پشتیبانی از ارزیابی زیبایی شناختی در مراحل طراحی محصول وجود دارد.
بنابراین ، یک محیط واقعیت افزوده Crowd sourcing (CARE) پیشنهاد شده است که از دستگاه های تلفن همراه کاربر برای گرفتن بازخورد از ارزیابی محصولات با استفاده از یک تفاوت معنایی (SD) استفاده می کند که تعامل متن و نور کاربر را در زمان واقعی در نظر می گیرد.
سرانجام ، دو محصول با استفاده از مراقبت در مقابل محصولات واقعی تحت نورپردازی و شرایط مختلف مورد بررسی قرار گرفت. به دست آوردن یک اندازه گیری مشابه از درک زیبایی شناختی محصولات بین مراقبت و محصول واقعی ، با تغییرات جزئی. علاوه بر این ، یک الگوی ارزیابی در میان کاربران در همان زمینه با تغییرات جزئی با استفاده از تنظیمات مختلف نورپردازی قابل تشخیص بود ، که به طور مشابه با CARE بازسازی شد.