ما اهمیت شهرت را برای انتخاب سرمایه گذاران پیشرو از شرکای سندیکای داخلی و بین المللی برای معاملات داخلی بررسی می کنیم. مطالعه ما مبتنی بر مجموعه جدیدی از سرمایه گذاری های اتحادیه جهانی است که دوره زمانی ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ را شامل می شود و ۴۶٫۱۰۱ سه گانه را در بین سرمایه گذاران اصلی ، شرکای سندیکا و بنگاههای نمونه کارها تشکیل می دهد. ما می دانیم که اعتبار در انتخاب سرمایه گذاران مرزی نسبت به سرمایه گذاران محلی اهمیت بیشتری دارد. نتایج برای نمرات شهرت بین المللی و داخلی ما و همچنین برای مؤلفه های شهرت منفرد مانند سهام سرمایه گذاری شده ، تعداد سرمایه گذاری ها یا تعداد خروجی های IPO سازگار است. علاوه بر این ، ما نشان می دهیم که اعتبار سرمایه گذار اصلی در انتخاب شریک سندیکای بین المللی اهمیت دارد. به نظر می رسد سرمایه داران با اعتبار بسیار بالا از الگوی تصمیمات پیچیده پیروی می کنند که در آن آنها شرکای مرزی را بیش از مشاغل داخلی انتخاب می کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.