ما اهمیت شهرت را برای انتخاب سرمایه گذاران پیشرو از شرکای سندیکای داخلی و بین المللی برای معاملات داخلی بررسی می کنیم. مطالعه ما مبتنی بر مجموعه جدیدی از سرمایه گذاری های اتحادیه جهانی است که دوره زمانی ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ را شامل می شود و ۴۶٫۱۰۱ سه گانه را در بین سرمایه گذاران اصلی ، شرکای سندیکا و بنگاههای نمونه کارها تشکیل می دهد. ما می دانیم که اعتبار در انتخاب سرمایه گذاران مرزی نسبت به سرمایه گذاران محلی اهمیت بیشتری دارد. نتایج برای نمرات شهرت بین المللی و داخلی ما و همچنین برای مؤلفه های شهرت منفرد مانند سهام سرمایه گذاری شده ، تعداد سرمایه گذاری ها یا تعداد خروجی های IPO سازگار است. علاوه بر این ، ما نشان می دهیم که اعتبار سرمایه گذار اصلی در انتخاب شریک سندیکای بین المللی اهمیت دارد. به نظر می رسد سرمایه داران با اعتبار بسیار بالا از الگوی تصمیمات پیچیده پیروی می کنند که در آن آنها شرکای مرزی را بیش از مشاغل داخلی انتخاب می کنند.