این تحقیق به بررسی تأثیر ادراک برند بر وفاداری به برند و قصد خرید مارک با استفاده از آن می پردازد
لنزهای تئوری پیچیدگی اول ، مطالعه ادراکی و عملیاتی ادراکی و رفتاری را انجام می دهد
مؤلفه های سهام تجاری سپس ابعاد ادراک برند و با ارزیابی پیامدهای آن بررسی می شود
از ادراک مطلوب برند ، این مطالعه درک بهتری در مورد اینکه آیا یک برند وجود دارد را ممکن می سازد
رویکرد بازاریابی به بهبود عملکرد بازاریابی کمک می کند. این تحقیق با استفاده از مخلوط انجام شد
متدولوژی ، برای شروع درک بهتر از رابطه بین مصاحبه ها ، شروع می شود
ابعاد ادراک برند. اینها با استفاده از پرسشنامه انجام شد و دادههای بدست آمده بدست آمد
تجزیه و تحلیل از طریق تجزیه و تحلیل محتوا و تجزیه و تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی (fsQCA). نتایج نشان می دهد
آن آگاهی از برند ، کیفیت درک شده ، ارتباط برند ، علاقه به برند ، تصویر نام تجاری و کشور محصول
تصویر تأثیر شدیدی در مدیریت ادراک برند دارد. این یافته نشان می دهد که این است
ترکیبی از عناصر مختلف ادراکی از ارزش برند به جای هر یک از عوامل مؤثر
تأثیرات وفاداری به برند و قصد خرید برند. نتایج حاکی از اهمیت درک برند است
برای صنعت مد ، که به منظور افزایش برند مشتریان ، باید تعامل بیشتری داشته باشد
وفاداری و قصد خرید برند.