در حالی که به خوبی شناخته شده است که قیمت تنها متغیر ترکیبی از بازاریابی است که درآمد ایجاد می کند ، اما همچنین صحیح است که استراتژی های قیمت گذاری از نظر پیچیدگی و فرمولاسیون متنوع هستند. بیش از ۴۰ سال پیش ، قانون تصویب شد که برای تسهیل در تصمیم گیری مصرف کننده ، نیاز به استفاده از قیمت گذاری واحد دارد. از جمله تحقیقات دیگر ، مونرو و لاپلاسا (۱۹۷۲) این پدیده جدید را مورد بررسی قرار دادند. و پس از برخی اختلاف نظرها ، مزایای قیمت گذاری واحد توسط جامعه علمی عمومی تأیید شد. آیا این مزایا در تنظیمات B2B پایدار خواهد بود؟ در نتیجه یافته های این تحقیق ، ما تلفیقی از قیمت گذاری واحد و ارزش محور را به عنوان یک رویکرد جدید پیشنهاد می کنیم. ما آن را واحد قیمت گذاری مبتنی بر ارزش می نامیم. تفاوت اصلی با قیمت گذاری واحد کلاسیک تغییر چشم انداز از هزینه به ارزش درک شده مشتری است. قیمت گذاری مبتنی بر ارزش واحد به تأمین کننده کمک می کند تا سهم عادلانه ای از ارزش ایجاد شده را به خود اختصاص دهد و مراحل خرید مشتریان صنعتی را مستحکم تر و کارآمدتر می کند. پس از بررسی تأثیر مقاله مونرو و لاپلاکا (۱۹۷۲) در تحقیقات قیمت گذاری ، ما در مورد پیامدهای قیمت گذاری مبتنی بر ارزش واحد بحث می کنیم ، ۹ گزاره برای تحقیقات بیشتر ارائه می دهیم و از طریق مطالعه موردی به مزایای پیشنهادی می پردازیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.