مقاله حاضر مفهوم قدرت را مرور می کند و یک معماری جدید را برای درک چگونگی راهنمایی و شکل گیری رفتار مصرف کننده ارائه می دهد. به طور خاص ، ما پیشنهاد می کنیم که داشتن و فاقد قدرت به ترتیب جهت گیری های عامل و اجتماعی را که تأثیر تحول آمیز بر ادراک ، شناخت و رفتار دارند ، تقویت کند. این جهت گیری ها چه کسی و چه ارزش مصرف کنندگان را شکل می دهد. شواهد تجربی جدید ارائه شده است که این یافته ها را به یک حساب پارسایانه از چگونگی تغییر رفتار مصرف کننده به عنوان تابعی از هر دو ویژگی محصول و گیرندگان ارائه می دهد. سرانجام ، ما در مورد مسیرهای آینده برای ایجاد انگیزه و هدایت مطالعه قدرت توسط روانشناسان مصرف کننده بحث می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.