بازاریابی در طول تاریخ با مطالعه جغرافیا درگیر شده است ، که امروزه به یک کانون بسیار محبوب در ادبیات بازاریابی تبدیل شده است. با این حال ، چشم اندازهای فضایی گرا در بازاریابی متکی به شکاف مفهومی بین تفکر مکان گرا و فضا هستند ، بنابراین مانع از تولید دانش فضایی بیشتر التقاطی و خلاق می شوند. این مقاله مفهومی در تلاش است تا با تجدید نظر در فضایی از نظر محدودیت ، گشودگی ، عملکرد و بیان ، بر این دوگانگی غلبه کند. این چهار نکته اصلی “گل سرخ قطب نما” است که بازاریابان می توانند از آنها برای ارزیابی مجدد و ترکیب ارزشهای مختلف فضایی استفاده کنند. در این مقاله ایده “قایقرانی” به عنوان یک استعاره مناسب برای کشف قدردانی های پیشگامانه چند بعدی از جغرافیا در بازاریابی مطرح شده و فراتر از تقسیم بین تفکر مکان گرا و فضا گرا است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.