فریم ورک در تجارت اغلب با محصولات جدید چشمگیر و خلاقانه و گزاره های ارزش مختل کننده در اقتصاد دیجیتال یافت می شود. اما ، فریم ورک در کسب و کار یک استراتژی اقتصادی صرفاً دیجیتالی نیست. ایجاد یا تجدید نظر در چارچوب های مرجع ، گزاره های ارزش و قیمت گذاری بر اساس پیشنهادات جدید یا تازه قاب شده ، یک مهارت استراتژی اساسی است که ایجاد ارزش دیفرانسیل جدید را برای مشتریان و مدل های جدید تعیین قیمت به شرکت ها می بخشد. در این مقاله ، فریم بندی را تعریف می کنم و تأثیر آن بر شناخت مدیریتی و همچنین کاربرد آن در بازاریابی مبتنی بر ارزش و تعیین قیمت را توضیح می دهم. من با استفاده از تئوری ارزش اقتصادی و اقتصاد رفتاری ، مراکزی را پیشنهاد می کنم که مدیران و تصمیم گیرندگان می توانند برای دستیابی به نوآوری به عنوان راهی برای بهره‌گیری از مزیتهای رقابتی مزاحم رقابتی که از چارچوبهای استراتژیک مرجع در بازار سرچشمه می گیرند ، گام بردارند.