فریم ورک در تجارت اغلب با محصولات جدید چشمگیر و خلاقانه و گزاره های ارزش مختل کننده در اقتصاد دیجیتال یافت می شود. اما ، فریم ورک در کسب و کار یک استراتژی اقتصادی صرفاً دیجیتالی نیست. ایجاد یا تجدید نظر در چارچوب های مرجع ، گزاره های ارزش و قیمت گذاری بر اساس پیشنهادات جدید یا تازه قاب شده ، یک مهارت استراتژی اساسی است که ایجاد ارزش دیفرانسیل جدید را برای مشتریان و مدل های جدید تعیین قیمت به شرکت ها می بخشد. در این مقاله ، فریم بندی را تعریف می کنم و تأثیر آن بر شناخت مدیریتی و همچنین کاربرد آن در بازاریابی مبتنی بر ارزش و تعیین قیمت را توضیح می دهم. من با استفاده از تئوری ارزش اقتصادی و اقتصاد رفتاری ، مراکزی را پیشنهاد می کنم که مدیران و تصمیم گیرندگان می توانند برای دستیابی به نوآوری به عنوان راهی برای بهرهگیری از مزیتهای رقابتی مزاحم رقابتی که از چارچوبهای استراتژیک مرجع در بازار سرچشمه می گیرند ، گام بردارند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.