بنگاهها از اقصی نقاط جهان در حال گسترش فعالیت های جهانی در یک زمینه اقتصادی آشفته هستند و این امر مستلزم درک بازارهای غیر متعارف است. توجه بسیاری به چین و هند معطوف شده است ، اما محققان از آمریکای لاتین ، منطقه ای به اندازه آلمان ، هند ، ژاپن و کره جنوبی بسیار مهم غفلت کرده اند. آمریکای لاتین ، همانطور که در بسیاری از بازارهای توسعه یافته و نوظهور صادق است ، حضور پررنگ از معاملات صنعتی – یا تجاری به تجارت (B2B) دارد. پیکربندی و واگرایی و همگرایی از قابلیت های بازاریابی برای درک پدیده جهانی سازی مهم است. این مطالعه با هدف بررسی تواناییهای بازاریابی B2B بنگاههای شیلی ، مکزیک و پرو (به عنوان کشورهای آمریکای لاتین) ، به دنبال موضوعات مفهومی به منظور درک دیدگاههای تجاری آنها و مشارکت در بدنه تحقیق تقریباً وجود ندارد. نتایج آمریکای لاتین چگونه با ایالات متحده مقایسه می شود؟ در حالی که این مطالعه نشانگر همگرایی جهت بین شیلی و پرو است ، اما بین همه کشورهای آمریکای لاتین و ایالات متحده آمریکا تفاوت های جالبی وجود دارد. این یافته ها مجموعه ای از مباحث بازاریابی را ارائه می دهد که به اعتقاد ما شایسته توجه پزشک و پزشک است. ما یک مدل از همگرایی-واگرایی از قابلیت های بازاریابی B2B در سراسر کشور و گزاره های ایالتی برای آزمون فرضیه پیشنهاد می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.