تعداد کمی از مطالعات قابلیتهای بازاریابی را به عنوان منبع مزیت رقابتی در زمینه کارآفرینی بین المللی (IE) بررسی کرده اند. شواهد تجربی در ادبیات سرمایه گذاری های جدید بین المللی (INVs) که تعامل استراتژیک قابلیت های بازاریابی در توسعه بازارهای جدید در خارج از کشور را در نظر می گیرد ، کم نیست. این مطالعه با تکیه بر دیدگاه مبتنی بر منابع ، الگویی از روابط بین قابلیت های بازاریابی استراتژی رقابت vent vent عملکرد سرمایه گذاری صادرات را ایجاد می کند. نمونه مورد استفاده در این مطالعه شامل INV از یک کشور در حال ظهور (مکزیک) است و یک محیط تحقیقاتی منحصر به فرد برای ریختن نور اضافی بر این روابط فراهم می کند. یافته ها حاکی از آن است که ارتباطات بازاریابی واسطه ارتباط بین توانایی های بازاریابی و استراتژی رقابتی است. علاوه بر این ، این مطالعه تأثیر تعدیل کننده تلاطم فناوری را نشان می دهد ، که باعث تقویت دو رابطه می شود ، یکی بین قابلیت های بازاریابی و ارتباطات بازاریابی و دیگری بین ارتباطات بازاریابی و استراتژی رقابتی. یافته های مطالعه پیامدهای مهمی برای تحقیق در مورد اینترنت اکسپلورر و تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری جدید دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.