سه جریان اندیشه استراتژیک ، (۱) “قابلیت های بازاریابی تطبیقی” کار می کند ، (۲) نمایش “قابلیت های پویا” و (۳) نظریه مزیت منابع (RA) ، بر این دیدگاه همگرا هستند که در پویای امروز ، بیش از حد رقابت ، اقتصاد جهانی ، استراتژی باید بر روی تجدید مداوم شرکتها در بازار متمرکز شود. به نوبه خود ، این سه جریان دلالت بر اختلاف نظر دارند که آیا تمرکز استراتژی باید “خارج از داخل یا خارج” باشد و آیا استراتژی باید استاتیک یا پویا باشد. این مقاله به سه جریان اندیشه استراتژیک و دو بحث و گفتگو با (۱) توضیح در مورد ماهیت آنها می پردازد ، (۲) نشان می دهد که چگونه استراتژی های مرتبط با آنها در طی زمان تکامل یافته اند ، و (۳) با اشاره به حل اختلافات. مقاله استدلال می کند که همه تئوری های استراتژی نظریه ای را در مورد چگونگی عملکرد رقابت فرض می کنند. به نوبه خود ، تئوری های رقابت در سنت های تحقیق نظم و انضباط قرار گرفته اند. بنابراین ، درک اختلافات در استراتژی معاصر با درک هر دو نظریه رقابت که زیربنای هر رویکرد استراتژیک و سنت تحقیق مربوط به آنها باشد ، بیشتر حاصل می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.