هدف از این فصل معرفی اصول بازاریابی و آمیخته بازاریابی است. تاکید بر تحقیقات بازار و چهار C – مصرف کننده ، هزینه ، راحتی و ارتباطات است. رابطه همزیستی بین طراحی مد و فرایند بازاریابی نشان داده شده است. برندسازی و اهمیت آن در هدف قرار دادن مصرف کنندگان معرفی می شود. تحولات جدید فن آوری به عنوان کانال های رسانه ای بازاریابی در کنار کانال های رسانه ای سنتی مورد بحث قرار می گیرد. ایده های تبلیغاتی از طریق دو مطالعه مورد متضاد نشان داده می شوند. مطالعات موردی تجاری در زمینه مد ، فناوری و بازاریابی دیجیتال نیز از اصول بازاریابی پشتیبانی می کند. مواد پیش بینی مد برای کمک به توسعه مجموعه های مد مربوط به بازارهای مربوطه در آینده معرفی شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.