در حالی که ادبیات گسترده ای در مورد چگونگی به حداکثر رساندن دسترسی به نیازهای اساسی در مناطق شهری وجود دارد ، کمتر به تأثیر تغییرات دسترسی در مناطق روستایی ، ایزوله و محروم توجه شده است. این فصل با هدف بررسی چگونگی دستیابی به خرده فروشی در مناطق محروم بسته به ویژگی های اقتصادی-اجتماعی و ترجیحات حالت حمل و نقل از جمعیت ، در این فصل به بررسی این چالش می پردازد. تمرکز تجربی بر “Maestrazgo” ، یک منطقه اسپانیایی با میزان کاهش جمعیت ۸۴٪ بین سالهای ۱۹۰۰ و ۲۰۱۷ است. ابتدا ، یک بررسی چهره به چهره ، تمایل جمعیت را برای پوشش مسافت تا خرده فروشی های روزانه و غیر روزانه از طریق متفاوت بررسی کرد. حالت های حمل و نقل (ماشین ، حمل و نقل عمومی و پیاده روی). دوم ، یک فرآیند خوشه بندی برای شناسایی سه گروه اقتصادی-اجتماعی استفاده شد: جوان ، بزرگسال و سالخورده. سوم ، دسترسی چندمجهی بین سه گروه جمعیتی با استفاده از یک مکعب دسترسی معیار ارزیابی و مقایسه شد. نتایج نشان می دهد که میزان دسترسی بسیار کم به وابستگی به خرده فروشی روزانه و غیر روزانه و زیاد به اتومبیل ، تأکید می کند که دسترسی افراد سالخورده نسبت به سایر گروه ها تفاوت قابل توجهی دارد. این فصل با سخنان پایانی در مورد پیامدهای سیاستگذاری نتایج به دست آمده بسته می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.