این فصل بر اجرای و ارزیابی بازاریابی متمرکز است. این کار با بررسی اهمیت اجرای و ارزیابی بازاریابی آغاز می شود. سپس فرآیند اجرای و ارزیابی بازاریابی را توضیح می دهد. بررسی کامل رویکردهای مؤثر برای ارزیابی فعالیتهای بازاریابی بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها ، نشان می دهد که مصاحبه رو در رو ، مصاحبه تلفنی ، نظرسنجی پستی / تلفنی / ایمیل از رضایت مشتری ، روش ردیابی استفاده رایانه ای ، گروه های تمرکز ، مالی روش حسابداری ، تبلیغات لیست های ایمیل و روش شبکه سازی حرفه ای رویکردهای مؤثر برای ارزیابی فعالیت های بازاریابی است. جمعیت شناسی ، سرمایه انسانی و متغیرهای کتابخانه نقش مهمی در ادراک کتابداران دانشگاهی از رویکردهای مؤثر برای ارزیابی فعالیت های بازاریابی داشتند. در پایان این فصل نکات کلیدی این فصل خلاصه می شود و مراجع ارائه می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.