بازاریابی یک عنصر اصلی برای دستیابی به تغذیه از طریق غذاهای سنتی و کاربردی در کشورهای آسیای جنوبی است. مواد غذایی سنتی و کاربردی و مواد تشکیل دهنده آنها در کشورهای مختلف آسیای جنوبی تأثیر بهداشتی متفاوتی دارند. کشورهای آسیای جنوبی با مشکلات بهداشتی مختلفی روبرو هستند. در این فصل بینش در مورد چالش ها و مسائل مربوط به بازاریابی مبتنی بر نقاط قوت و ضعف هر کشور ، و تکامل یک سکوی غذایی جامع کاربردی سنتی جامع با توجه به اینکه به موضوع بازاریابی این کشورها پرداخته شده است. تأثیر آن به همراه مدل جدید بازاریابی در حالی که می خواهد ضمن دستیابی به دسترسی خوب ، از غذاهای سنتی و کاربردی در غذاهای سنتی و کاربردی با استراتژی ها و تاکتیک های مناسب ، جهت گیری خوبی را در اختیار هر بازاریاب قرار دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.