در تلاش برای حفظ مشتریان موجود و به دست آوردن مشتریان جدید ، تولید کنندگان دخانیات دودی (ST) محصولات جدید و روشهای بازاریابی را معرفی کرده اند. هم اکنون تولید کنندگان سیگار با اهداف و استراتژی های مشابه وارد بازار ST شده اند. در این فصل به این نوآوری ها و چگونگی درک آنها در طراحی سیاست نظارتی برای جلوگیری از شروع مصرف دخانیات به هر شکلی یا برای افرادی که ترک نخواهند کرد ، تشویق می شود که ترکیه ای به فرم های کم سمی را ترغیب کنند. انواع محصولات ST و خصوصیات منطقه ای و جمعیتی استفاده در بازارهای مختلف آورده شده است. نوآوری ها برای اثربخشی آنها ارزیابی می شود. این عوامل از لحاظ نحوه اطلاع رسانی سیاست ها و استراتژی های نظارتی برای یک بازار در حال توسعه مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.