این مقاله به یافته‌های نظری و تجربی منجر به جنبه‌های احتمالی بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در تاکستان کوزوو و Metohija می پردازد. هدف این مقاله ارائه ، با مطالعه ادبیات مربوطه ، روند توسعه شراب سازی و همچنین بررسی فرصتهای جدید بازاریابی است که در عملکرد قرار دادن شراب در بازار و حل این مشکل شراب سازی سوزاننده از طریق فرایند اینترنت است. تبلیغات. این مقاله شامل تحقیقات نظری و تجربی است. در بخش اول مقاله ، شرایط زراعی زیست محیطی تولید شراب در آب و هوای اواهراواک (آب و هوا ، خاک ، بارش ، روشنایی و غیره) در نظر گرفته شده است. پس از آن ، لهجه در تبلیغات اینترنتی و مزایا و مضرات آن قرار می گیرد. در پایان مقاله ملاحظات نتیجه گیری با یافته های کلیدی ، همراه با نگرش کاربران به تبلیغات آنلاین و تبلیغات آنلاین ارائه شده است. این مقاله همچنین تحقیقاتی را ارائه می دهد که به محبوبیت تبلیغات آنلاین در بین کاربران و با محبت نسبت به اشکال خاص تبلیغات آنلاین می پردازد. این تحقیق همچنین شامل بررسی عواملی است که کاربر را به سمت خرید شراب سوق می دهد. آنها از طریق تجزیه و تحلیل SWOT و همچنین از طریق فرصت ها ، نقاط ضعف ، شانس و تهدید شرکت های شراب سازی در کوزوو و Metohija مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.