در درجه اول که از ادبیات بازاریابی و کارآفرینی در حال تحول است ، بازاریابی کارآفرینی در پذیرش آن به عنوان حوزه بازاریابی از نقاط عطف بسیاری برخوردار بوده است. بازاریابی کارآفرینی اکنون به سمت ساخت تئوری پیش می رود. از آنجا که ساخت و ساز هویت نام تجاری startup بی نظیر است ، توجه محققان بازاریابی کارآفرینی را جلب می کند. بر این اساس ، این مطالعه به طور مفهومی کاربرد منطق تأثیرگذاری در ساخت هویت برند مبتدیان را مورد بررسی قرار داده است. در اینجا ، ما استدلال می کنیم که آیا منطق تأثیرگذاری در ساخت هویت برند مبتنی بر استارتاپ ها بستگی به پیش بودن یک بازار یا یک جامعه برند دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.