مواد و روش ها
۲۹ مصاحبه کیفی چهره به چهره ، نیمه ساختار یافته با بیمارانی که در NEAT استخدام شده اند (۶ نفر) ، بیمارانی که استخدام نشده اند (۱۱ نفر) ، محققانی که این کارآزمایی را طراحی کرده اند (۵ نفر) و کارمندان تحویل داده شده انجام شد. محاکمه (۷ نفر). از ترکیب بازاریابی اجتماعی به عنوان چارچوبی برای هدایت تحلیل داده ها استفاده شد.

نتایج
ابعاد ۷P مخلوط بازاریابی اجتماعی – محصول ، قیمت ، مکان ، ارتقاء ، محیط فیزیکی ، افراد و فرآیندهای کاری که همه در استخدام در دادگاه NEAT تأثیر داشته اند. از جمله موارد دیگر ، پتانسیل دریافت ایمپلنت نالترکسون (محصول). تهیه پاسپورت و کوپن خرید (قیمت)؛ توضیحات کلامی روشن (ارتقاء)؛ آشنایی با محیط آزمایش (محیط فیزیکی)؛ و کارکنان تحویل محاکمه (مردم) محکم و قابل دسترسی ، دوستانه و اطلاع رسانی ، بر استخدام تأثیر مثبت گذاشتند. در حالی که ، مایل به رویکرد پزشکی کمتر برای بهبود (محصول)؛ هزینه های زمانی ، جسمی و روانی درک شده از شرکت (قیمت) ، مخالفت ایدئولوژیک خدمات با نالترکسون در بهبود (مکان)؛ اطلاعات مکتوب غیرقابل دسترسی (ارتقاء)؛ محل و ماهیت محیط آزمایش (محیط فیزیکی). عدم آگاهی در مورد کاشت (افراد)؛ و تخصیص کور و پتانسیل دارونما (فرایندها) افراد را از پیوستن به محاکمه بازداشت.

نتیجه گیری
تحقیقات کیفی که توسط مجموعه بازاریابی اجتماعی به عنوان یک چارچوب تحلیلی به دست آمده ، بینش مفصلی در شناخت عوامل و شرایطی که در استخدام در دادگاه NEAT تأثیر می گذارد ، ارائه کرده است. یافته های ما پیامدهایی را برای برنامه ریزی و اجرای کارآزمایی های اعتیاد در آینده ، به ویژه محاکمه فرمولاسیون های انتشار طولانی دارد.