سه مطالعه نشان می دهد که شکل بسته بندی محصول به عنوان نشانه ای است که ارتباط سلامت سلامتی محصولات غذایی را نشان می دهد. با الهام از حساب های تجسم ، ما نشان می دهیم که بسته بندی هایی که شکل بدن باریک را شبیه سازی می کنند ، به عنوان یک نشانه سمبولیک برای سلامتی محصول (به عنوان مثال ، کم کالری) عمل می کنند ، در مقایسه با بسته بندی هایی که فرم گسترده ای از بدن را شبیه سازی می کنند. علاوه بر این ، ما نشان می دهیم که تأثیر شکل بسته باریک بر رفتار مصرف کننده وابسته به هدف است. در حالی که شبیه سازی شکل بدن باریک (در مقابل گسترده) احتمال انتخاب و نگرش محصول را هنگامی که مصرف کنندگان یک هدف خرید مرتبط با سلامتی دارند ، افزایش می دهد ، هنگامی که مصرف کنندگان یک هدف خرید هذونیک دارند ، بسته بندی شکل بر این نتایج تأثیر نمی گذارد. در مطالعه ۳ ، ما یک الگوی خرید واقع بینانه را با استفاده از یک قفسه با محصولات معتبر اتخاذ می کنیم ، و می دانیم که شکل بسته باریک (بر خلاف گسترده) تشخیص محصول در قفسه را افزایش می دهد و باعث افزایش نگرش محصول برای محصولات سالم می شود. ما در مورد نتایج و پیامدهای مربوط به موقعیت یابی محصول و روند طراحی بسته بندی بحث می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.