سه مطالعه نشان می دهد که شکل بسته بندی محصول به عنوان نشانه ای است که ارتباط سلامت سلامتی محصولات غذایی را نشان می دهد. با الهام از حساب های تجسم ، ما نشان می دهیم که بسته بندی هایی که شکل بدن باریک را شبیه سازی می کنند ، به عنوان یک نشانه سمبولیک برای سلامتی محصول (به عنوان مثال ، کم کالری) عمل می کنند ، در مقایسه با بسته بندی هایی که فرم گسترده ای از بدن را شبیه سازی می کنند. علاوه بر این ، ما نشان می دهیم که تأثیر شکل بسته باریک بر رفتار مصرف کننده وابسته به هدف است. در حالی که شبیه سازی شکل بدن باریک (در مقابل گسترده) احتمال انتخاب و نگرش محصول را هنگامی که مصرف کنندگان یک هدف خرید مرتبط با سلامتی دارند ، افزایش می دهد ، هنگامی که مصرف کنندگان یک هدف خرید هذونیک دارند ، بسته بندی شکل بر این نتایج تأثیر نمی گذارد. در مطالعه ۳ ، ما یک الگوی خرید واقع بینانه را با استفاده از یک قفسه با محصولات معتبر اتخاذ می کنیم ، و می دانیم که شکل بسته باریک (بر خلاف گسترده) تشخیص محصول در قفسه را افزایش می دهد و باعث افزایش نگرش محصول برای محصولات سالم می شود. ما در مورد نتایج و پیامدهای مربوط به موقعیت یابی محصول و روند طراحی بسته بندی بحث می کنیم.