ساختمانها به طور مرتب در سطح مطلوب عمل نمی کنند و اغلب پیش بینی های طراحی را برآورده نمی کنند. این نارسایی ها بر بهره وری انرژی ، تأمین کیفیت محیطی داخلی کافی (IEQ) و رضایت سرنشینان تأثیر می گذارد. ممیزی های دقیق انرژی در ۳۳ ساختمان اداری در برزیل برای نقشه برداری و طبقه بندی موضوعات عملکردی که منجر به ناکارآمدی انرژی و ضعف IEQ می شود ، استفاده می شود. چهار ساختمان برای تکمیل ممیزی و ارزیابی تأثیر خرابی بر کاربران از پرسشنامه رضایت سرنشین استفاده می کنند. در کل ۳۳۳ خرابی در ۵۱ حالت جداگانه شناسایی و طبقه بندی می شوند. علل خرابی به عنوان خطا در طراحی و ساخت و ساز ساختمان (D&C) یا عملیات و نگهداری (O&M) شناخته می شود. برخی از مسائل به روش های مقاوم سازی نیاز دارند ، اما بیشتر آنها با استفاده از روش های O&M قابل اصلاح هستند. دفاتر کوچک و متوسط ​​معمولاً حالتهای شکست مشابه را تکرار می کنند. رویه های خودکار یا لیست های چک و آموزش می تواند عملکرد در این ساختمان ها را بهینه کند. به احتمال زیاد دفاتر بزرگ نیاز به تخصص راه اندازی در ساختمان های جدیدتر دارند ، در حالی که ساختمان های قدیمی به سیستم های اتوماسیون یا مقاوم سازی کامل نیاز دارند. اثرات O&M و مدیریت ساختمان نسبت به عواملی نظیر طراحی ، سال ساخت یا سیستم HVAC ساختمان تأثیر بیشتری بر عملکرد و رضایت سرنشینان می گذارد.