در این تفسیر “آیا ویژگیهایی که مدیران را با یک پیام مرتبط می کنند ، واکنش سرمایه گذار نسبت به افشای روایت را بزرگتر می کند؟” توسط Asay ، Libby و Rennekamp (2018) ، من در مورد روشهای آزمایشی که معمولاً برای مطالعه اثرات افشای مالی روایی استفاده می شود ، بحث می کنم. اول ، من یک دید وسیع تر از مکمل تحقیقات تجربی و بایگانی را پیشنهاد می کنم. دوم ، روش های آزمایشی فرصتی را برای طراحی موادی که از حداقل بازنمایی پدیده های مورد علاقه استفاده می کنند و یا برای ترسیم پدیده ها از یک روش گسترده تر ، ۳۶۰ درجه استفاده می کنند ، فراهم می کند. من معتقدم که رویکرد دوم یک گزینه معتبر است. سوم ، من نگرانی هایی راجع به همه جا “آزمایش” یا آزمایش واسطه گری در بسیاری از آزمایش های حسابداری مالی ذکر می کنم. چهارم ، من استدلال می کنم که استفاده از جمعیت شرکت کننده آنلاین می تواند از طریق غربالگری بهتر ، به موازات نمایش فیلم که با گروه های شرکت کننده دانشجویی انجام می دهیم ، بهبود یابد. پنجم ، من نظرات شرکت کنندگان کنفرانس را که منبع انتخاب سبک های افشای شرکت ها و انتظارات سبک سرمایه گذار را زیر سوال می برد خلاصه می کنم. مقاله با فراخوانی چارچوبی برای سازماندهی و درک بیشماری از گزینه های شیوه افشای مالی که توسط مدیریت بنگاه انجام شده است ، نتیجه می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.