در طی سالهای ۱۹۹۴-۱۹۹۶ ، پیتر لاپلاکا به عنوان سردبیر مدیریت بازاریابی صنعتی مشغول به فعالیت بود ، عصری که در آن رشته تحقیقاتی پیرامون بازاریابی تجارت به کسب و کار رشد قابل ملاحظه ای نشان داد و توجه دانشمندان در سراسر جهان را به خود جلب کرد. در این مقاله با تجزیه و تحلیل نه تنها آمار بلکه محتوای ژورنال برتر در این زمینه ، مدیریت بازاریابی صنعتی ، بلوغ در حال تحول این رشته را ردیابی می کند. تعداد مقالات ارسالی و مقالات منتشر شده در هر سال ، رشد ضریب تأثیر ژورنال ، افزایش حضور نویسندگان بین المللی و اعضای هیئت تحریریه و ورود متاآنالیزها و موضوعات ویژه در مباحث پژوهشی در حال ظهور ، همگی نشانگر میزان بلوغ است. و دامنه رشته تحقیقات بازاریابی بازرگانی به تجارت به دست آمده در این دوره – با تشکر از راهنمایی های تخصصی و تلاش های خستگی ناپذیر استاد لاپلاکا به عنوان سردبیر.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.