در طی سالهای ۱۹۹۴-۱۹۹۶ ، پیتر لاپلاکا به عنوان سردبیر مدیریت بازاریابی صنعتی مشغول به فعالیت بود ، عصری که در آن رشته تحقیقاتی پیرامون بازاریابی تجارت به کسب و کار رشد قابل ملاحظه ای نشان داد و توجه دانشمندان در سراسر جهان را به خود جلب کرد. در این مقاله با تجزیه و تحلیل نه تنها آمار بلکه محتوای ژورنال برتر در این زمینه ، مدیریت بازاریابی صنعتی ، بلوغ در حال تحول این رشته را ردیابی می کند. تعداد مقالات ارسالی و مقالات منتشر شده در هر سال ، رشد ضریب تأثیر ژورنال ، افزایش حضور نویسندگان بین المللی و اعضای هیئت تحریریه و ورود متاآنالیزها و موضوعات ویژه در مباحث پژوهشی در حال ظهور ، همگی نشانگر میزان بلوغ است. و دامنه رشته تحقیقات بازاریابی بازرگانی به تجارت به دست آمده در این دوره – با تشکر از راهنمایی های تخصصی و تلاش های خستگی ناپذیر استاد لاپلاکا به عنوان سردبیر.