طراحی بدنه بدنه هواپیما با استفاده از اصل شکل هوازی طراحی شده است. بال های هواپیما به شکلی کاملاً هوادهی است ، اما بدنه اصلی به شکلی کاملاً هوادهی نیست. بنابراین منطقه پیش بینی شده برای حمله سیال در هواپیما افزایش می یابد. این نتیجه به نیروی درگ بزرگی که در هواپیما فعالیت می کند منجر می شود. این مقاله با طراحی خارجی هواپیما مرتبط است ، توصیف استفاده از لوله هایی با قطر کاهش با طول. اگر دسته لوله ها به کل سطح خارجی هواپیما بپیوندند ، نیروی کشش ناشی از هوا با بیشترین مقدار کاهش می یابد و به دلیل کاهش قطر هوا در لوله از انتهای دیگر خارج می شود و باعث ایجاد نیرویی می شود که به تسریع آن کمک می کند. هواپیما قطر لوله ها بر حسب سطح مقطع هواپیما تعدیل می شود. نیروی کششی که در هواپیما عمل می کند به طور مساوی در کلیه لوله ها توزیع می شود و تأثیر آن برای کاهش سرعت هواپیما با بیشترین مقدار ابطال می شود. بنابراین اگر این ترتیب را به طراحی خارجی پیاده سازی کنیم ، کل مصرف برق هواپیما بسیار کاهش می یابد.