خرابی های خدمات ، که یک بار بی سر و صدا توسط ادارات خدمات مشتری انجام می شد ، اکنون در مرحله رسانه های اجتماعی بسیار عمومی پخش می شوند. این شکستها نه تنها باعث از بین رفتن یک مصرف کننده وفادار می شود بلکه می تواند بر روابط با کسانی که تماشای گفت و گو بین مشتریان و سازمان های ناراضی هستند تأثیر منفی بگذارد. پدیده جستجوی حل و فصل به دلیل خرابی های سرویس بصورت آنلاین با رفتارهای سنتی کلمه به دهان و صدا متمایز است. این مقاله صدای اجتماعی را معرفی می کند: رفتار شکایت عمومی که هدف از آن تغییر رفتار سازمان است. یک روش کیفی هشت بعد از صدای اجتماعی را تعریف می کند و آنها را بر اساس قدرت رابطه با سازمان طبقه بندی می کند. نتایج نشان می دهد که استراتژی های پاسخ مناسب بر اساس بخش صدای اجتماعی متفاوت است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.