شواهد حضور فرهنگ جهانی مصرف کننده (GCC) قابل توجه است. مقاله حاضر با ارائه چشم انداز طولی با تأکید بر حضور ، مقدمات و پیامدهای شورای همکاری خلیج در هلند ، به بررسی این بخش از تحقیقات کمک می کند و چگونگی تکامل تعامل بین فرهنگهای محلی و جهانی را بررسی می کند. در حالی که شواهدی پیدا کردیم که هلندی ها به طور فزاینده ای از GCC دلخوش هستند ، به نظر می رسد نیروهای فرهنگی جهانی و محلی بر رفتارهای مصرف به طور مداوم تأثیر می گذارند: NEID مثبت با مصرف محصولاتی که به طور سنتی محدود به فرهنگ محلی است (به عنوان مثال مواد غذایی و پوشاک محلی) ، در حالی که نقش مثبت چهره های AGCC برجسته با رفتارهایی است که توسط کنوانسیون های فرهنگی جهانی یا خارجی (به عنوان مثال الکترونیک و تجملات) به وجود آمده است. شبکه اسمی گسترش یافته روابط AGCC و NEID را با پیشروهای مختلف جمعیتی / فرهنگی و پیامدهای تمایل در نظر می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.