اگرچه مطالعات اخیر بر نقش بهزیستی در جهانگردی متمرکز شده است ، اما در مورد سهم ویژه آن برای پزشکان بازاریابی دانش محدودی وجود دارد. این مطالعه به این موضوع می پردازد که چگونه شرکت های دریایی می توانند با بررسی چهار بعد از ارزش تجربی و تأثیر آنها بر بهزیستی و رفتارهای ایجاد ارزش سفر مسافران ، رابطه مستقیمی با مسافران خود برقرار کنند. ارزش تجربی از چهار بعد بازیگرا ، زیبایی شناسی ، بازده مصرف کننده از سرمایه گذاری و تعالی خدمات تشکیل شده است. یک مدل معادلات ساختاری که روابط بین ارزش تجربی ، رفاه و همآهنگی ارزش را مشخص می کند با ۲۹۲ مسافر مسافرتی لوکس ساخته و مورد آزمایش قرار گرفت. مشخص شد که بهزیستی نقش مهمی در پیوند مفاهیم نظری ارزش تجربی و ایجاد ارزش آفرینی ایفا می کند ، و شهرت برند نقش تعدیل کننده ای را ایفا می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.