اگرچه مطالعات اخیر بر نقش بهزیستی در جهانگردی متمرکز شده است ، اما در مورد سهم ویژه آن برای پزشکان بازاریابی دانش محدودی وجود دارد. این مطالعه به این موضوع می پردازد که چگونه شرکت های دریایی می توانند با بررسی چهار بعد از ارزش تجربی و تأثیر آنها بر بهزیستی و رفتارهای ایجاد ارزش سفر مسافران ، رابطه مستقیمی با مسافران خود برقرار کنند. ارزش تجربی از چهار بعد بازیگرا ، زیبایی شناسی ، بازده مصرف کننده از سرمایه گذاری و تعالی خدمات تشکیل شده است. یک مدل معادلات ساختاری که روابط بین ارزش تجربی ، رفاه و همآهنگی ارزش را مشخص می کند با ۲۹۲ مسافر مسافرتی لوکس ساخته و مورد آزمایش قرار گرفت. مشخص شد که بهزیستی نقش مهمی در پیوند مفاهیم نظری ارزش تجربی و ایجاد ارزش آفرینی ایفا می کند ، و شهرت برند نقش تعدیل کننده ای را ایفا می کند.