شناسایی متقاضیان برتر از وب سایت های شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای توجه را به خود جلب می کند ، زیرا آنها می توانند به طور قابل توجهی بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان در بازاریابی الکترونیکی از طریق دهان (eWOM) تأثیر بگذارند. مطالعات موجود درمورد شناسایی هواداران برتر ، عمدتاً بر ایده اعتماد بوده و بی اعتمادی را در نظر نگرفته است. با این حال ، این حذف ممکن است منجر به تأثیر منفی بالایی از طرفداران برتر مشخص شده از شبکه های اعتماد شود. برای رسیدگی به این موضوع در زمینه شبکه های اعتماد مختصر ، این مطالعه مسئله اصلی شناسایی persuader را مطرح می کند و یک رویکرد جدید برای شناسایی متقاضیان برتر ارائه می دهد. خصوصیات ساختاری شبکه های اعتماد مختصر از طریق چهار مرحله بررسی می شود: میزان توزیع ، ضریب همبستگی اعتماد و عدم اعتماد ، توزیع تجمیعی نسبت بین درجه عدم اعتماد و درجه اعتماد و الگوی مخلوط. برای انطباق با زمینه شبکه های اعتماد آمیز مختلط ، یک شاخص صفحه اعتماد ترکیبی (MTPR) برای ارزیابی قدرت تأثیرگذار یک متقاعد کننده برتر طراحی شده است. با تقویت ابعاد اعتماد و بی اعتمادی ، رویکرد MTPR مبتنی بر شناسایی هواداران برتر در شبکه های اعتماد متناسب پیشنهاد شده است. نتایج تجربی با استفاده از داده های دنیای واقعی جمع آوری شده از Epinions نشان می دهد که رویکرد پیشنهادی از مرکزیت درجه و رویکرد PageRank بهتر عمل می کند.