اخیراً ، بخش شراب در حال توسعه پویایی بازار بسیار جالبی است ، هم برای کشورهای جهان قدیمی (در مورد شراب) و هم برای کشورهای جدید. علاوه بر این ، کشورهای دنیای قدیم هنوز هم جهت یابی به محصول دارند ، در حالی که کشورهای جدید جهان دارای جهت گیری بازار هستند. با شروع از مدل ۴Ps (محصول ، قیمت ، تبلیغات و مکان) ، این مطالعه یک چارچوب نظری به طور خاص برای مخلوط بازاریابی شراب تهیه می کند. این مطالعه به مرور مرور ادبیات در مورد متغیرهای ترکیبی بازاریابی و نقش دانش در رفتار خرید مصرف کننده می پردازد تا فرمول ۴Es (تخصص ، ارزیابی ، آموزش و تجربه) را بر اساس دانش خاصی از مصرف کننده / مزه دهنده ارائه دهد. بنابراین ، یک اقدام بازاریابی تجربی ، مفهوم ترکیب بازاریابی شراب را مطابق مدل ۴Es ، روی تابلویی از مصرف کنندگان اعمال می کند. نتایج ، اگرچه با برخی محدودیت ها ، از سهم مربوط به دانش در ترکیب شراب سازی بازاریابی پشتیبانی می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.