سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) سیستم های پشتیبانی از تصمیم گیری هستند که در تصمیمات خاص بازاریابی هدفمند هستند. یکی از گسترده ترین مدلهای MKIS که جهان تصمیمات بازاریابی را به چهار حوزه تقسیم کرده و این حوزه ها را به یکدیگر و سایر فعالیتهای بازاریابی پیوند می دهد. متأسفانه ، راهنمایی های کمی در مورد ساخت MKIS خاص وجود دارد که با هدف مشکلات موجود در این حوزه ها و یا ساخت MKIS یکپارچه که دامنه ها را در بر می گیرد. این مقاله از استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) به عنوان ژنراتور DSS برای ساخت MKIS حمایت می کند. مقاله توانایی های فنی GIS را مرور می کند و نشان می دهد که چگونه این قابلیت ها با عناصر پذیرفته شده MKIS مطابقت دارد. ما می بینیم که یک مزیت منحصر به فرد از GIS نسبت به سایر فن آوری های MKIS ، توانایی آن در ادغام اطلاعات از منابع متفاوت و پوشاندن دامنه های تصمیم گیری چندگانه در هنگام تصمیم گیری واحد نیاز به این توانایی دارد. مقاله سپس با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر منابع تصمیم گیری و چهار عنصر ترکیب بازاریابی برای ارائه یک دستور کار تحقیقاتی برای افزایش درک ما از GIS به عنوان یک فناوری MKIS.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.