پتانسیل cannalalization از فروش محصولات جدید توسط محصولات تولیدی جدید ، یک مسئله اصلی در ادامه توسعه زنجیره های عرضه حلقه بسته است. بنابراین ، این مقاله به این موضوع می پردازد و سپس یک سیستم متمرکز متشکل از یک تولید کننده و خرده فروش را در نظر می گیرد ، که در آن محصولات برگشتی به عنوان کالاهای بازسازی شده سبز در دوره دوم فروش تعمیر و فروخته می شوند. با استفاده از یک مدل ابزار مصرفی ، ما اینگونه تعریف می کنیم که مصرف کنندگان هنگام مواجهه با محصولات جدید و تولید محصولات جدید سبز ، چه گزینه هایی را انتخاب خواهند کرد برای کل سیستم ، تصمیمات بهینه و قیمت گذاری و تولید با و بدون فعالیت بازسازی انجام می شود. یافته های اصلی ما عبارتند از: (۱) در صورتی که عرضه محصولات تولیدی دوباره تولید شده می تواند تقاضا را مطابقت دهد ، قیمت بهینه محصول جدید در دوره فروش دوم بدون تغییر باقی می ماند. (ب) فعالیت های تولید مجدد می تواند علی رغم عدم امکان فروش محصول جدید ، سود سبز کل سیستم را افزایش دهد. و (iii) کل سیستم می تواند در صورتی که بتواند کالای انتخابی اول خود را برای مصرف کنندگان فراهم کند (به عنوان مثال ، عرضه محصولات تولیدی دوباره تولید شده می تواند با تقاضا مطابقت داشته باشد) به سود سبز بیشتری برسد.