پتانسیل cannalalization از فروش محصولات جدید توسط محصولات تولیدی جدید ، یک مسئله اصلی در ادامه توسعه زنجیره های عرضه حلقه بسته است. بنابراین ، این مقاله به این موضوع می پردازد و سپس یک سیستم متمرکز متشکل از یک تولید کننده و خرده فروش را در نظر می گیرد ، که در آن محصولات برگشتی به عنوان کالاهای بازسازی شده سبز در دوره دوم فروش تعمیر و فروخته می شوند. با استفاده از یک مدل ابزار مصرفی ، ما اینگونه تعریف می کنیم که مصرف کنندگان هنگام مواجهه با محصولات جدید و تولید محصولات جدید سبز ، چه گزینه هایی را انتخاب خواهند کرد برای کل سیستم ، تصمیمات بهینه و قیمت گذاری و تولید با و بدون فعالیت بازسازی انجام می شود. یافته های اصلی ما عبارتند از: (۱) در صورتی که عرضه محصولات تولیدی دوباره تولید شده می تواند تقاضا را مطابقت دهد ، قیمت بهینه محصول جدید در دوره فروش دوم بدون تغییر باقی می ماند. (ب) فعالیت های تولید مجدد می تواند علی رغم عدم امکان فروش محصول جدید ، سود سبز کل سیستم را افزایش دهد. و (iii) کل سیستم می تواند در صورتی که بتواند کالای انتخابی اول خود را برای مصرف کنندگان فراهم کند (به عنوان مثال ، عرضه محصولات تولیدی دوباره تولید شده می تواند با تقاضا مطابقت داشته باشد) به سود سبز بیشتری برسد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.