در این مقاله مشارکت ذینفعان در پایداری پایدار در زمینه megaprojects ، که نمایانگر یک موقعیت شدید با عدم اطمینان و پیچیدگی ذاتی است ، مورد بررسی قرار می گیرد. از طریق مفهوم محیط ، بازاریابی پروژه سالهاست که تنوع بازیگران ، ماهیت ناهمگن و تعامل های متعدد آنها را مورد مطالعه قرار داده است ، اما بدون اینکه واقعاً به مسئله پایداری بپردازد. به عنوان بخشی از تعامل سه ساله با یک شرکت تأمین کننده راه آهن ، این تحقیق بر اساس سه مطالعه موردی از پروژه های راه آهن شهری در فرانسه است. تئوری بازیگر شبکه به عنوان تئوری روش استفاده شد. یافته ها حاکی است که تنظیمات نمایندگی برای پایداری شامل عامل های غیر تجاری و همچنین مجموعه های ترکیبی و آینده است. ما ذینفعان را با توجه به نقشی که در پایداری سنجه ایفا می کنند متمایز می کنیم: مروج ، مترجمان و اهداف. این مطالعه مفهوم محیط را از طریق تمایز بین بازیگران سرزمین ، محیط و شبکه پروژه غنی می کند. ما ایده مفهوم پایداری را پیشنهاد می کنیم تا (۱) نمای پویا از سهامداران در پروژه و بازاریابی صنعتی و (۲) چشم انداز پروژه محور از پایداری در بازارهای تجاری را ارائه دهد. پیامدهای نظریه و عمل برای تقویت تحقیقات آینده در این زمینه ارائه شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.